Feeling better !

Jag har så mycket kreativitet inom mig just nu . Dock alldeles för lite energi för att sitta vid datorn . Vill ha en ny bloggdesign, har gjort typ fem stycken men kan inte bestämma mig för vad jag vill ha . ( Alla har slutat i gratisdesigner som kommer komma upp med jämna mellanrum istället ) . Jag vet att jag vill ha en design-inriktad design, men jag vill att jag ska kunna blogga om vackra grejer också . Samtidigt vill jag inte att den ska misstas för att vara något annat än en design- & livsstilsblogg som framförallt är inriktad på designbiten .

Jag försöker också fixa till bloggtipssidan .. Så mycket vilja, så lite ork . Suck . Men i alla fall så mår jag mycket bättre nu och imorgon är det dags för jobb !


Kommentarer
Postat av: Maya

åååh så fina bilder och vilken fin blogg du har tjejen!

Svar: Åh tack, vad gullig du är !
sannas rum

2013-04-10 @ 19:02:05
URL: http://mayasjogreen.myshowroom.se
Postat av: Ditte

Skönt att du mår bättre! Och så härliga bilder! Du kan då konsten att få till det så bra!
Spännande att se var du hamnar när du bestämt dig,men bra blir det alltid när du gör något.

2013-04-11 @ 17:01:12
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: - rebecca

Åh, sista bilden. Blev galet sugen på choklad nu! Finns risk att jag måste gå ner och tömma Hemköps chokladhyllor nu.. Jag fakturerar sannasrum ;) haha.

Svar: Hahahahhaha, det gör du rätt i ;D eller weheartit ;P
sannas rum

2013-04-11 @ 17:31:01
URL: http://rockslampa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0