Zara kavaj!



Måste ha. Måste. Ha. MÅSTE HA! Så sjuukt vacker kavaj/jacka från Zara, hoppas innerligt att den finns kvar till nästa lön för jag måste ha den. Den kostar 799kr och är en dröm. Randen som ni ser i höfthöjd, runt handlederna och i kragen är av "ädelstenar" som det står på hemsidan, men säg stenar, paljetter och liknande. Åh, den är så vacker. Stickat är verkligen min grej den här hösten känner jag! Hade vart perfekt att flänga omkring i hamnen i Monte Carlo med denna på, det är ju inte mer än ca 20 grader där när vi åker!

Kommentarer
Postat av: Ditte

Jättesnygg! får gå och ta mig en titt i morgon!
Tack för tipset!
Och den finns nog kvar till dig. TYcker det står Sanna på den.
Kram!

Svar: Åh vad du är härlig Ditte (:
sannas rum

2012-09-03 @ 18:31:38
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Viktkamp

inget jag hade tagit på mig =)

Svar: Nej okej (: det är tur att vi alla har olika smak (:
sannas rum

2012-09-03 @ 18:34:56
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Sofia

Hejsan! Vill du sälja jackan? Ger vad som helst! Med vänlig hälsning, Sofia

2012-12-08 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0