Still sick



Jag känner mig lite bättre, men huvudvärken lurar fortfarande. Förstår inte att inte "viruset" brutit ut ännu. Drömde till och med att jag blev superförkyld inatt, så hade vart skönt om det kunde komma nu för huvudvärken gör mig illamående. Plusset är väl att jag orkar lite mer än att bara ligga framför TV'n idag, lagade till och med lunch. Det blir en lugn kväll med god mat, jag ska kolla på mer TV, för nu när jag sitter framför skärmen smyger sig både värken och illamåendet på. Blesch, om man ändå ska vara sjuk och hemma från jobbet vill jag kunna göra något konstruktivt, och inte bara ligga och glo på TV. Men det är så det blir. Hade gärna haft mindre huvudvärk så att jag i alla fall kunde göra designer. Nu kan jag inte ens spela Fifa utan att bli spyfärdig. Får hoppas att helgen låter mig göra sådant i alla fall! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Vill önska dig en fin dag :)

2012-10-04 @ 10:33:34
URL: http://typiisktmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0