Sjukling



Sedan igår har jag haft en enorm huvudvärk. Det smärtar att skriva här, men jag är så himla rastlös och uttråkad att jag känner att lite huvudvärk får jag dras med. Vårdcentralen tror att jag har ett virus i kroppen; förkylning eller liknande som inte brutit ut helt ännu. Så idag hann jag jobba i 40 minuter innan jag insåg att nej, det här kommer inte funka. Igår våndades jag hela dagen, men jag höll ut. Gick och la mig redan när jag kom hem, kollade på Criminal Minds och somnade innan tio. Sov alltså nära 10 timmar i natt, men värken håller i ändå. Jag fick lite massage i nacken av chefen, men jag känner inte så mycket spänningar just nu, så jag tror också det är ett virus. Det är liksom samma huvudvärk som jag får när jag har feber typ.

Imorgon väntar undersökning hos VC och jag blir borta från jobbet även då. Det är skönt att jag har så förstående arbetskollegor, de gör så att jag känner att jag kan vara borta från jobbet. Det kunde jag absolut inte på mitt förra, så trots feber och liknande var jag ändå tvungen att jobba. Men nu känns det som att jag blir mer omhändertagen och uppskattad. Vilket gör mig glad. Missade min massage idag, men det får vara, jag har sovit tre timmar nu under dagen, resten har jag legat framför TV'n och kollat på diverse knasiga serier. Och det är nog vad resten av kvällen kommer bjuda på också. See you later, alligators!

Kommentarer
Postat av: E B B A

Stackare, hoppas du kryar på dig =)

2012-09-12 @ 21:02:03
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Carola von Ahn-Hedberg ♡

Usch, krya på dig! =/

2012-09-12 @ 21:32:56
Postat av: Ditte

Hoppas du snart blir bra!
Tankar till dig från mig.
Kramar

2012-09-12 @ 22:18:14
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Julia Ingvarsson

Stackars <3

2012-09-12 @ 22:57:23
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0