B.o.B




Kommentarer
Postat av: Rica'

Hej Sanna!
Jag har tyvärr ett litet problem med min bloggdesign och skulle få ett riktigt glädjerus om du skulle kunna hjälpa mig med det här! När jag lägger upp bilder efter sig i nytt inlägg och publicerar inlägget sedan så liksom sitter dem ihop, det blir inget mellanrum mellan bilderna. Kan inte sätta fingret på vad som ska ändras, om det är stilmallen eller kodmallen.. eller kanske båda?
Tack på förhand! Ha en trevlig helg, kram.

Svar: Absolut, har gjort en video om det som jag tänkte posta här i veckan (: Håll utkik!
sannas rum

2012-09-01 @ 21:57:50
Postat av: lisa

Tänkte kolla med dig om du vet hur man får sin tumblr till blogg.se. Tänkte lite så som du har din instagram sådär. Att sina senaste reblogade bilder syns i sin blogg på blogg.se? Snälla säg att du vet haha har surfat runt i flera timmar och försökt klura ut det men hittar ingenting!

Svar: Har googlat lite men har inte hittat något ännu tyvärr /:
sannas rum

2012-09-02 @ 15:24:57
URL: http://murr.blogg.se
Postat av: Victoria Johnsson ~ l j u v l i g a r e

Hej Sanna! Så länge sedan jag besökte dig, alltid lika roligt och överraskande och se dina nya designer :) Så fint du har fått igen.
Hoppas allt är bra?! Kram

Svar: Åh vad roligt att höra Victoria! (: Det gjorde min dag.
sannas rum

2012-09-02 @ 16:59:48
URL: http://ljuvligare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0