Jag kommer bli galen...

IKEA har släppt sin Jul & Vinter-sida med hela högtidssortimentet. Jag får fjärilar i magen och har redan börjat göra en önskelista - i år blir det endast hemrelaterade grejer; inredning, porslin, presentkort, textilier, jag ska bara önskar mig sådant som hör hemmet till. Just nu sitter jag och funderar på vilken färg jag ska ha i granen (min alldeles egna!) det lutar åt blått, silver och vitt. Det tycker jag är vackert. Fast rött hör ju julen till så det kanske blir silver och rött istället. Åh, det finns så mycket fina grejer, och jag som älskar julbak och att pynta. Ska försöka köpa några fina gardiner till vardagsrummet som vi kan ha under julen också. Längtar ni också till julen?

Kommentarer
Postat av: evelina

De är inte bara ikea utan rusta också! :) Men jätte fin blogg!

Svar: IKEA har snajsigare hemsida (;
sannas rum

2012-10-21 @ 21:27:54
Postat av: Ditte

Nej, jag tycker inte om julen... Men kan tycka att det är fint med julpynt. Hos andra!
Är jag hemma så gör jag också "juligt", precis som när döttrarna var små; de är nu 31.....
Men helst är jag i varmare trakter över jul. Så blir det i år också. Men vi kommer hem till nyår.
kram!

Svar: Ja, man kanske tröttnar på det ju fler julaftnar man är med om, jag däremot älskar fortfarande julen på alla sätt! Hihi. Dock gillar jag inte för mycket pynt, men en gran får jag allt ha i år (blir dock plast i och med att Roberto är allergisk) för jag ska faktiskt ha mitt första firande hemma :D Så släkt på pappas sida kommer hem till oss på annandagen på knytkalas, så det blir ju kul!
sannas rum

2012-10-21 @ 23:30:31
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh, längtar också till julen! Finns inget mysigare än att pynta lägenheten fint och mysigt :)

Svar: Ja, det är sååå mysigt! Synd bara att min sambo inte gillar det lika mycket... haha.
sannas rum

2012-10-22 @ 13:51:52
URL: http://legenwaitforitdary.devote.se
Postat av: Fotograf Annie

Ja, jag längtar lite till julen, det är en mysig högtid :)

Svar: Ja verkligen, jag äääälskar vinterhalvåret, så mycket mysiga högtider (: också fyller jag år ;p
sannas rum

2012-10-22 @ 16:29:57
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Michaela (Laura)

Har också redan börjat kolla in alla julsaker (och köpte faktiskt lite i helgen). De är ju så underbara och jag älskar alla vita julstakar, glitter, små korgar, tomtar mm. Sååå himla mysigt och kul :)

2012-10-22 @ 19:36:28
URL: http://agapi.webblogg.se
Postat av: Adine - fotograferande lärarstudent

Jag längtar inte till julen... Inte än i alla fall :) Kör på en blå/silver gran - allt annat är ju rött :D

Svar: Ja, saken är ju bara att om jag ska ha blått och silver i granen så vill jag att allt pynt går i de färgerna, och känns inte så juligt då... Fast jag får fundera på det (:
sannas rum

2012-10-23 @ 17:37:58
URL: http://justbeingmyself.blogg.se
Postat av: ♡ E L I N M A T T I L A

åh, julen är ju bäst!

Svar: Veerkligen :D
sannas rum

2012-11-12 @ 10:58:11
URL: http://elinmattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0