Been tryin' hard not to get into trouble



Idag står jobb och massage på schemat. Sedan hem och ta det lugnt. Jag blir ju som sagt väldigt dåsig efter massagen, så därför blir det ingen träning idag. Men förra veckan blev det trots allt tre tillfällen, och det är jag glad över. Imorgon ska jag komma iväg igen, tillsammans med Roberto. Tror vi ska boka in oss på Bodycombat igen faktiskt, jag vill liksom lära mig det. Inte se ut som ett kylskåp som dansar folkdans. Har vuxit upp lite och insett att jag inte kan vara bäst på allt första gången jag gör det (finns det ens något som jag vart bäst på första gången, naaaeee?) sedan sist jag tränade gruppträning (typ 2008...). Ändå fyra år sedan jag tränade det sist och ja, jag har börjat tänka om. Så vi får se, eller så kör vi vanlig styrketräning och lite kondition eller så blir det något annat pass. Jag vill ju börja med yogan igen, det är så mycket jag vill göra! Fast det är väl bara bra, eller?

Kommentarer
Postat av: feztis

Nej det gör det nog inte :)

Har du fått en bra start på veckan?

Svar: Absolut, toppenstart (: själv då?
sannas rum

2012-10-22 @ 14:18:59
URL: http://feztis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0