Underklädesmani



Sist jag skrev om Zalando hade jag missat att de hade både inredning och även en helt fantastisk avdelning med sköna underkläder. Som ni ser i kollaget ovan har de helt fantastiska grejer; nattlinnet kan man ju till och med använda som en tunika - eller? Så lyxiga grejer. När ekonomin tillåter mig att unna mig en sådan här underklädesgarderob ska jag definitivt köpa på mig sköna sovkläder, jag har just nu bara ett par sidenshorts från Primark som jag går runt i här hemma. Och mjukisbyxor då. Men dressen där uppe får nog hamna på min önskelista till tomten, den kommer från Vive Maria och ligger på 799kr. Resten är från märket Hanro; nattlinnet kostar 1345kr, trosan kostar 539kr och BH'n blir din för 629kr.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vilken fin mysdress!

2012-11-01 @ 20:35:44
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0