Veckans intervju - Hellenius


Helene a.k.a Hellenius är en skotokig tjej med ett leende på läpparna. Bloggen har fokus på höga klackar med ett inslag av skönhet då det reflekterar Helene som person. Drömmen är att bo utomlands och jobba bland de exklusivaste skomärkena som Christian Louboutin - min gud❞ - och tänker göra allt för att få drömmen att bli till verklighet.

 

 

Vilket är ditt allra bästa skönhetstips?

Ta reda på vilken hudton du har och använd smink/nyanser som fungerar och passar dig.

Bara för din bästa vän passar i orange läppar så betyder det inte alltid att du också gör det.


Vilka produkter klarar du dig inte utan?
» Min naked palette från Urban Decay , använder den varje dag!
» Compeed skavsårsplåster, har alltid minst två i väskan hela tiden, haha..




Har du något favoritmärke när det kommer till nagellack?
OPI står höst i sin klass, nya färger hela tiden och bra kvalité. Ett lack kostar ju skjortan här i Sverige men beställer man från utländska hemsidor {Beautybay.com} så kan man unna sig nya lack därifrån lite oftare då det är några slantar billigare där.


Hur tycker du att man ska klä sig till höst?
Med hösten så kommer ju ofta höst-deppen och man klär sig bara i murriga och mörka kläder vilket lätt kan bli tråkigt. Lite starka färgklickar är något jag kommer satsa på då det piggar upp alla outfits!


Vilka tips har du för att hålla hyn ren och fräsch i sommar?
Använd produkter som inte täpper till hude utan låter den andas, mineralsmink är mitt absolut bästa tips. Jag använder själv smink från tikei.se som jag starkt kan rekommendera.


Var ska man köpa sina bikinis, vilka färger och modeller?
Jag gillar bandeumodeller då jag försöker undvika de fula bikiniränderna så gott jag kan, men helt ärligt så är bikinis inget jag vill lägga ner en förmögenhet på då jag gillar att variera mig under sommaren. H&M har fått in riktigt snygga bikinis i år och marinblått och vitt är färger jag tänker bära i sommar!


Hur får man en bra start på dagen/veckan?
Skippa sovmorgonen för att gå ut på en powerwalk. Lite extra sömn må locka men den energin som en morgonpromenad ger dig är oslagbar!


Vad skulle du helst införskaffa till din garderob?
Ett par Louboutinis! Mitt första par ska jag köpa nu i sommar och jag känner mig som ett litet barn som väntar på tomten, vill. ha. NU!


Finns det något som inspirerar dig lite extra?
Helt klart min favorit-tumblr, killingheels.tumblr.com


Vad ska man ha på sig på midsommar?
Det beror ju lite på vädret, men om det inte regnar så tycker jag man ska slå på med en nästan löjligt söt outfit. En blommig klänning eller något som går i en fin pastell färg. Jag väljer alltid mina outfit baserat på vilka skor jag ska ha på mig och till midsommar blir det mina underbara rosa klackar från Topshop . Glöm föresten inte midsommarkransen!





Underbart härlig tjej men mycket tips och idéer!
Man blir både inspirerad och glad denna torsdag, visst blir man?
Vill du också inspirera oss här på Sannasrum så hojta till.


 

Intervju: Camilla
Vill du också bli intervjuad? Maila då mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman



är jätteglad för den fina designen. Men har en fråga skulle du kunna vara jätte snäll att göra en namn ikon till mig som en bild då som jag kan lägga in i mina inlägg.

2012-05-21 @ 08:51:39
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0