Veckans intervju - Brownsugar

 

Brownsuger presenterar sig som följande;
,
“Jag är en skönhetsjunkie, 21 år och bosatt i Göteborg. Älskar att umgås med vänner, ta ett glas rött och bara njuta! Jag är löjligt förälskad i min katt Doris , trots att jag är pälsdjurs allergiker så klarar jag av henne!”

“Låter helt fantastiskt. Och efter att ha läst hennes blogg - till och från - genom åren, så måste jag få säga att hon känns som en himla jordnära och skön tjej. Dessutom är jag själv ett Göteborgsfan, så jag älskar allt som kommer därifrån.


Fem skönhetstips från Sara
» Tvätta alltid bort ditt smink! (oavsett hur trött, full du är)
» Neulash är en produkt som verkligen fungerar när det kommer till fransnäring! Jag testade den för ett år sedan och mina fransar växte som gräs!
» Jag kan inte leva utan en bra läppkräm. Mina läppar är otroligt torra och Dr.Lipp har räddat mig många gånger från att se ut som ett fnasigt rusin.
» Investera i en bra inpackning för ditt hår. Nu när solen börjar komma fram så är det extra viktigt att återfukta och vårda! Jag gillar Waterclouds Hair Repair Mask, den doftar dessutom mumma!
» Sist men inte minst, promenera! En promenad om dagen ger dig kraft och energi att utträtta saker som kan kännas jobbiga. Att man dessutom får frisk luft på köpet gör ju inte saken sämre.


Versace - Yellow Diamond är Saras favoritdoft just nu. Bara flaskan är helt underbar och så luktar den lika underbart, om inte mer!


En produkt Sara ej klarar sig utan är,
The Bodyshops Bodybutter Moringa, Doftar som en hel blomster affär och gör mina ben silkeslena!

Shopping! Var shoppar du helst och vad shoppar du mest?
H&M tror jag, där shoppar jag vardagsplagg så som toppar och linnen.

Bästa vs. sämsta köp?
Mitt bästa köp är helt klart min Iphone! Är helt beroende av den. Mitt sämsta köp måste nog vara en kaffe för en vecka sedan ... haha! Den kostade 38 spänn och smakade kloakvatten .. inte okej.

*Bling bling*


Bästa handkrämen?
O.P.I har massa goda dofter som gör händerna lena och fina! Min favoritdoft just nu är deras "Mango".

Vad bär helst för nagellack sommar?
Starka färger! Rosa, Gult, Mintgrönt, Orange, Röd , låt fantasin flöda! IsaDora har miljoner snygga lack! ¬

Vilka härliga färger ↑


Sara, du har otroligt vackert, långt och glänsande hår. Hur vårdar du det?
Jag försöker att inte tvätta det för ofta. Just nu använder jag K-Pack's schampoon utan sulfater som jag gillar enormt mycket! Doftar gott av banansmoothie. Försöker att göra en inpackning minst en gång i veckan och använder alltid värmeskydd när jag stylar det.

Hur skulle du beskriva din garderob? Och vad är det du helst vill satsa på framöver?
Min garderob är dessvärre ganska tråkig just nu. Eftersom jag jobbar på dagis så krävs det "kläder efter väder" haha! Och oömma. Mycket Adidas tröjor och sköna t-shirts blandat med jeansleggings och tights. Till sommaren kommer jag satsa på jeans shorts och snygga toppar!

Vet du redan nu vad du gör i höst?
I höst befinner jag mig förhoppnings vis i min lägenhet och har påbörjat en utbildning till något jag velat bli länge. Vad det är jag vill läsa förblir en hemlighet ett tag till.

Sara, tycker du snart får bjuda hem oss från Sannas rum på fika. Den där soffan ser väldigt inbjudande ut :}




Intervju: Camilla
Vill du veta mer om intervjuerna eller själv vill bli intervjuad? Mejla mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snna, det är mina ord "sara om intervjun :*

2012-05-24 @ 09:55:25
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh vad kul!! :) Tack för att jag fick vara med! ♥

2012-05-24 @ 17:03:54
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0