Underskattat!

Hade en otroligt bra kväll med mina fina igår. Vi satte oss på en filt i Slottskogen, körde igång engångsgrillen {ni kan ju tänka er vem som var grillmästar'n!} och åt mumsiga hamburgare med sallad, tomat och franska-örter-sås. Yummy yummy. Det var riktigt gott. Så satt vi bara och pratade hur länge som helst, och sen var det över. Men det var så värt det, så underskattat att göra sådana här saker! Ska definitivt hänga mer i Slottskogen i sommar. Och gärna med mina lillpumor, och kanske ännu fler människor - ju fler desto bättre, right?

Ikväll blir det middag på Mykonos i Linné. Ska bli så mysigt när min älskling kommer hem igen! Faktiskt så är det första gången sedan vi flyttade ihop som det har gått bra för mig att vara ensam hemma. Åh, det är en sån skön känsla, vill jag lova. Men ännu skönare känsla att få vara i hans armar ikväll igen. Om tågen kan börja röra på sig från Stockholm...




2/3 lillpumor - på söndag kommer Tina-lina hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0