Natti natti

Ligger i sängen och har precis sett ett fruktansvärt avsnitt av DH. Det som jag inte vill veta, men som jag fick veta när jag gjorde kollaget. Så nu har jag sms:at Roberto och sagt att han måste vara rädd om sig, jag vill inte ens tänka på hur det skulle kännas att mista någon man älskar... Nej, usch, lär drömma mardrömmar inatt, det är ju min nya grej. Också har jag börjat prata i sömnen väldigt mycket. Har alltid gjort det, men antagligen inte såhär tydligt och mycket. Varje natt, och jag pratar inte bara Sims-språk och mumlar, utan jag pratar verkligen. Usch, det är läskigt, undrar varför...

Hade en otrolig PW med Bellis förut, så sjukt bra, stör mycket prat och över 3OO kalorier brända. Unnade mig en god middag, liknande den igår fast utan Philadelphiaost, men med ett ägg med pyttelite lättmajonäs till istället. Sjukt gott. Gjorde en matlåda bestående av detsamma för morgondagen, minus majonäsen. Och imorgon gäller det. Klockan står på O6.3O och jag ska upp då. När jag kommer till jobbet väntar min frukost snällt på mig; men har inte bestämt mig om det blir kvarg med banan eller en proteinshake... Får väl se vad jag känner för. Men nu har jag bestämt mig, jag ska träna innan jobbet imorgon, vare sig det blir jobbigt att gå upp eller ej. Och Gud nåde mig om jag somnar om. Nepp, får ta och krypa till kojs nu, annars kommer jag inte orka! Puss och godnatt!





FITSPIRATION!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej! Du gjorde min design förut och det är först nu en läsare upptäckte att min bloglovin knapp inte länkar till bloglovin utan bara länkar tillbaka till min egen blogg :S

Skulle fixa det själv om jag visste hur man gjorde :) Skulle du kunna säga till mig hur jag ska fixa det?

Tack på förhand! :)

Kram

2012-05-23 @ 09:45:03
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tack så mycket för hjälpen!

2012-05-23 @ 09:55:18
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Anna

Tummen upp! :D

2012-05-23 @ 10:29:02
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0