Bikini

När jag var i Lund förra helgen shoppade jag lite grann. Jag köpte en bikiniunderdel som jag blev helt kär i, men överdelen fanns tyvärr inte. Så nu tänkte jag att jag skulle beställa den från deras hemsida istället. Jag behöver ju den största storleken som finns, men som tur är så är det en trekantsbikini, vilket i princip är det enda som funkar om jag inte köper en ordentlig från till exempel Change eller liknande butik. Har man 7OG så har man. BLÄ. Men jag kommer garanterat kunna ha en storlek 44 från H&M. Yay. Så nu har jag beställt en överdel i den storleken från deras hemsida. Nu gäller det bara att sola massa, träna massa så att jag kan få känna mig fin i denna underbara bikini!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0