Är sommaren här?

Av erfarenhet vågar jag aldrig hoppas bara för att det är härligt väder två dagar i rad. Förra året i London var en disaster, vi hade väl fem varma dagar där det var okej att gå shorts och linne. Vi hade visserligen en värmebölja utan dess like, där jag sov i snitt 2 timmar per natt på grund av att mitt rum {som var på översta våningen i huset, as you might remember} var en bastu. Usch! Fast jag saknar London ändå...

However, ingen träning idag, för min lillpuma Bella ville våldgästa mig med nyckel och allt, stå där vid spisen och slava så att jag har en god måltid på bordet när jag kommer hem från jobbet. Åh, mitt lilla pussegull, vad glad jag blir! Sedan ska jag tvinga ut henne på prommis i Slottskogen, vilket hon lär gilla - träningsfreak som hon är.

MEN, FASEN VAD HÄRLIGT VÄDER DET ÄR IDAG!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack så mycket

2012-05-21 @ 12:44:53
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0