vååååår!




WE HEART IT

Vilken underbar helg vi har haft! I lördags var vi hemma hos min mamma på kalas då både mamsen och lillebror har fyllt år. Det var jättemysigt och mycket god mat. När vi kom hem åkte min älskling på möte, och jag passade på att städa lägenheten {jaaaaa, jag ska visa den så fort jag kan} och mysa lite framför datorn och göra bloggtips och även kolla lite grann på Gladiatorerna och Mello. Sedan hade vi en jättemysig kväll, kollade på nya favoritprogrammet Revenge och satt tätt ihop i soffan. Mmmh, vad jag är kär!
I söndags åkte vi hem till Robertos syster som jag inte träffat sen i höstas, hon har varit ute på äventyr i Sydamerika och precis kommit hem. Även hans bror med sambo och lilla dotter var med. Åååh, vad hon är söt! Myser lite när jag tänker på henne, en sån riktig godbit. Hur som helst, vi åt hamburgare och satt och kollade på en massa youtubeklipp. Till slut började vi kolla på en massa läskiga klipp och trailers till äckliga filmer. Kan inte förklara min ångest när vi gick därifrån...

Men, visst börjar det bli vår nu? Jag älskar det verkligen. Har alltid ogillat våren, men nu är jag verkligen taggad för den. Känns som att det kommer bli bra! Det mest underbara med helgen var att jag faktiskt kände mig lycklig. Jag kände lycka. Och igår när jag skulle sova sa jag högt till mig själv att Jag är vacker! Så nu ska jag ta mig upp ur de senaste månadernas svarta hål, och uppskatta de små sakerna i vardagen. Har börjat läsa min självkänsla-bok men det är svårt och jobbigt att läsa när man känner igen sig så otroligt mycket. Men jag jobbar på det. Love

Kommentarer
Postat av: ANNE

SV: Ja, det var dyrt ja. Haha! Tur att man fick prova på :) Jag fick Monika Ahlbergs matkasse.. Ska bli spännande :D Min kommer också ikväll!

2012-03-06 @ 11:34:45
URL: http://favs.se/mode
Postat av: ANNE

Glömde skriva i mina uppgifter tror jag :S

2012-03-06 @ 11:35:31
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0