Sophias nya design





I förra veckan blev jag klar med Sophias design. Hon hade haft problem med tidigare personen som skulle göra hennes design, så jag gjorde den till henne till ett rabatterat pris. Man vill ju liksom inte att folk ska gå missnöjda - oavsett om man själv gjort designen eller ej. Jag känner att en person som blir ❝ lurad ❞ får liksom inget förtroende för det här med att vi, privatpersoner, gör bloggdesigner. Och då drabbar det alla, inte bara en. Om jag drar ut på tiden väldigt mycket med en design så får personen den alltid gratis. Ibland kommer jag in i perioder där jag nästan får ångest av att ens logga in på mailen för att det är så mycket att göra, men det skulle jag aldrig göra under en längre tid, eller ignorera en ❝ kund ❞.

Bara vid ett tillfälle har jag ignorerat någon och det var en person som hade sååå bråttom, inte kunde bestämma sig hur han ville ha det och till slut letade upp mitt mobilnummer för att kunna komma i kontakt med mig vid alla tider på dygnet, oavsett om jag hade tillgång till dator eller ej. Då blev jag både äcklad och rädd och bestämde mig för att sluta svara honom. Tyckte det var så fruktansvärt respektlöst och jag blev jättebesviken på hur man kan behandla en person på det sättet. Dock så hoppas jag att ni förstår att jag jobbar inte med designerna varje dag, jag måste vara ledig ibland också. Därav att jag säger att det kan ta upp emot 4 veckor för mig att få färdigt nåt, men det är bara för att gardera mig ifall det nu, mot all förmodan skulle bli så. Sällan tar det så lång tid. Men jag är en person som följer mottot - ta det säkra före det osäkra.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Du är jätteduktig och väldigt proffsig! Klart att jag återkommer när jag vill ha en ny design. Men jag är fortfarande supenöjd med den jag har.

2012-06-11 @ 13:51:11
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0