Åhlens City & Apple

Apple Computer AB
 
Har en Macbook Pro sedan 2 år tillbaka och älskar den. Även iPhone, iPod & iPad finns hemma hos oss och jag hoppas det blir en iMac snart också. Apple gör lätt de bästa datorerna på marknaden! Priset må vara högre än för andra datorer, men det är också kvaliteten.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 


Åhléns City
 
Åhlens City i Göteborg är definitivt min favoritaffär. Det är i princip en department store, där man kan hitta allt möjligt, vilket jag älskar. Köper i princip alltid hårprodukter, nagellack, inredning och parfym därifrån då det finns mycket att välja mellan och alltid till ett bra pris!
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer
Postat av: E B B A

Sv; Nää, egentligen inte jag heller.

Alla killar i klassen bytte bakgrund till något liknande där det stod:



"Hittar ni något kul på min dator?"

"Var snäll mot min lilla ängel nu"



Undrar vad reparatörerna får för miner när dom loggar in och ser bakgrunderna med all text ;)

2012-06-07 @ 22:33:37
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Hur lägger man in såna där på blogg.se?

Svar: Det står på bloggerfy's sida (: Kolla där!
sannas rum

2012-09-07 @ 07:36:32
URL: http://mamaciita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0