Queer night

Igår var spårat. Helt sjukt. Jag har fått världens skrapsår på mitt ena skenben (framsida vad som jag gärna kallar det...) för att jag, i mina 13-centimetare med några shottar/drinkar för mycket i kroppen gjorde en fin liten manöver och ramlade ner på dansgolvet från en trappa. Det var sjukt igår. Har varit en zombie idag, försökt städa, men det blev pizza (ajajaj!) och Due Date i nya soffan istället. Och mycket sömn på det.

Nu har vi satt upp de nya jalusierna jag köpte på Ullared i onsdags - det har jag visserligen glömt att berätta för er, men ah, jag var på Gekås med Camilla, Bella och Linnéa i onsdags. There you have it. Nu ska vi snart gå och lägga oss. För övrigt, since it is 1.11 right now, så fyller min älskade Roberto år idag, 29 bast den 29 juli. En gammal gubbe är vad han är, mohahaha. Nej, förlåt. Han har fått massa paket av moí, bland annat lite biografier, strumpor, filékniv till hans fiskande, sportarmband till iPhonen osv. Och ett större paket som jag visar senare.



Alla bilder är Linnéas, I've just stolen them.

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha när jag gick in på din blogg just så trodde jag att jag hade sökt fel när du hade bytt header :P Älskar din blogg♥

Svar: Haha ja det blev en drastisk förändring här. Hoppas du tycker det blev fint (:
sannas rum

2012-07-29 @ 17:57:43
URL: http://emmesdesig.blogg.se
Postat av: Lillage

MEN! din design får mig att vilja ha en likadan! :D sluta suktaaaaas :D

Svar: Vad söt du är, tack (: Ville ha nåt enklare men ändå genomarbetat. Får dock inte till det på alla sidor, men jobbar på det (:
sannas rum

2012-07-29 @ 18:02:24
URL: http://lillages.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh det linnet var så himla fint på dig.. Åkt land och rike runt på jakt efter ett likadant och hittade ett svart i min storlek :)

Svar: Åh vad bra (: Saknar dig Lisisen!
sannas rum

2012-07-30 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0