Our flat



Efter sju månader kände jag att det kanske var dags att ni fick se hur vi bor.
För jag har inte visat det innan tror jag... 
 
Badrummet - Jättedålig bild, I'm so sorry. Vi är relativt nöjda med ett spartanskt badrum, helkaklat i vitt och grått, så vi körde på samma inredningsfärger. Dock har vi handdukar i mörkblått & vitt. Inser nu att jag borde köpt grå-vit-randiga, men jag tyckte de var fina. De syns ju inte på bilden, för det är så litet rum, så man kan inte riktigt ta någon bra bild där.
Köket - Vi har ett superstort kök vilket är helt underbart. Älskar vår kökslampa + vår matplats. Är jättenöjd med det. Det tror jag att vi båda är. Jag skulle hemskt gärna vilja lägga golv här, men i och med att det är en hyresrätt vet jag inte riktigt om det är värt det. Vi får väl se. Bara någon härlig parkett, liksom.
Sovrummet - Härinne har vi valt en lite mjukare inredning och som ni ser på bild två så har vi en byrå {som är min, där jag har mitt smink, mina partyväskor, nagellack, hårgrejer etc.} som är i björkfaner, men jag tänkte att jag skulle måla om den, precis som jag målat om den andra byrån som ni kan se på första bilden. 
Vardagsrummet - Vi har inte gjort mycket alls i vardagsrummet, vi har gamla möbler, gammal TV osv. Och en väldigt stor yta {där jag står när jag tar kortet} som vi inte har gjort något alls med. Planerna är väl att fixa en vägg-TV, sätta upp Audrey-tavlan, ny soffa {med divan}, måla om soffbordet eller köpa ett nytt, och på den stora ytan som inte är använd så vill vi ha ett skrivbord i gammaldags stuk, en fin stol till och en baotastor bokhylla. 

Kommentarer
Postat av: E B B A

Hej!
Jag har kopierat koden hur länkarna har betoning och undrar om jag får dela med mig av det tipset. :)
Och om jag får det, hur ska jag göra det så att du känner att jag fått med den info du vill att det ska finnas med. Svara gärna strax. Kram

Svar: Ja det är lugnt, inga problem (:
sannas rum

2012-07-01 @ 20:44:46
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Guud så fint!

2012-07-01 @ 22:32:50
URL: http://torpenbergs.blogg.se
Postat av: Bäckis

ser mycket snyggt ut.

2012-07-01 @ 23:04:08
URL: http://www.hotellkista.nu
Postat av: Camilla

Så fint, Sanna! Var har du köpt den svarta hyllan i badrummet? :-)

Svar: Den är från allas vårt Ikea (;
sannas rum

2012-07-02 @ 09:55:08
URL: http://soglam.blogg.se
Postat av: Ditte

Vad härligt med ett så stort kök!
Jag tycker du fått till det jättebra i lägenheten. Roligt att se bilderna! Det är kul att planera hur man vill ha det och ta lite eftersom. För man ändrar sig ju ibland...
Lycka till på ditt nya jobb!
Och skönt att du är frisk igen!

Svar: Åh tack Ditte, vad glad jag blir (: Ja, visst är det kul. Tråkigt bara att det tar så lång tid att köpa allt man vill ha... Men sakta men säkert går det ju framåt i alla fall. Ja, nu känns inte infektionen så mkt längre, men äter fortfarande min antibiotika. Fyra dagar i mjukisbyxor gjorde nog susen (;
Tack så mycket, hoppas du får en bra dag!
sannas rum

2012-07-02 @ 11:31:43
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Charlotte

Riktigt mysigt! :) NU vill jag också flytta!

Svar: Hihi, hur går det för dig? Hur är det med killen och allt sånt där? (: Funderar ni kanske på att flytta ihop? Vi borde ses snart så att du kan uppdatera mig!!
sannas rum

2012-07-05 @ 21:02:08
URL: http://charlottethoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0