Le Petit Café



Spenderade förmiddagen i solen (som tyvärr gick i moln efter ett tag) på Le Petit Café i Haga/Järntorget med Kajan och åt en frukostbuffé med scones, baguette, yoghurt med massa olika nötter och frön, ägg, smoothie och en liten latte. Yummy, är mätt som en... ja, som en vaddå? Antilop? Ett lejon? Tiger? Nej - en liiiiiger. Alltså en blandning mellan en tiger och ett lejon - så mätt är jag!

Efter brunchen gick vi till Fanny Michel och Haga Hem (har hittat femhundra kuddar jag vill köpa till både sängen och nya soffan, haha...) innan vi till sist skildes åt och jag drog mig till le jobb. Nu har jag lite rast, så passar på att hämta lite nytt, gott te. Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0