Fitnessguru



Tänkte att jag skulle beställa lite grejer från Fitnessguru. Ska prova de där nudlarna som ska vara kalorisnåla. Nudlar är något av det bästa jag vet; med sesamolja, wokade grönsaker och kyckling blir det ju mmmh yummy! Och vill man lyxa till det lite (alltså äta lite mer kolhydrater) kan man ha Sweet Chilli Sauce också, mycket gott. Kan bli ett bra substitut till all sallad man trycker i sig nowadays, och keson också för den delen. Sedan tänkte jag också köpa en liten shaker, kan vara bra att ha! Och sist men inte minst deras Heat-tabletter. Jag har ju problem med att jag kan äta i tid och otid - att vara mätt är inget som sätter stopp för det. Jag äter och äter och äter och skulle gärna vilja bli av med den ständiga hungerskänslan. Jag lider ju också av IBS (äntligen har jag fått en diagnos) och borde inte äta all skit som jag i dagsläget stoppar i mig. Så ska prova dessa Heat. Någon som har provat?

Kommentarer
Postat av: None None

Jag har provat heat - det hjälper garanterat med energin. Jag blev dock inte mindre hungrig pga dessa tabletter men koffeinet gjorde sitt! Tala gärna om hur nudlarna var sen! :P Är sugen på att prova :)

Svar: Ja okej, får hoppas att det hjälper mig med hungern kanske i och med att jag är hungrig hela tiden ;P Jag ska definitivt skriva om nudlarna sedan! (:
sannas rum

2012-08-01 @ 15:53:05
URL: http://lillages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0