Designauktioner



INFORMATION & REGLER
Designauktioner är färdiga, unika designer, designen säljs således endast en gång. Betalning sker alltid via konto. Du kan buda vad du vill, men det måste givetvis vara mer än startbudet och du kan inte göra 5O-öresbud. Du får endast buda om du är säker, om du vill ångra dig måste du göra det innan auktionen är över.Det som jag hjälper till att ändra för vinnaren i auktionen är:
» Profilbild
» Profiltext

PRISER
Priset för designen blir således det vinnande budet. Jag lägger ut ett startbud, och därefter låter jag er buda. Mitt kommentarsfält är öppet under varje auktion. Dock finns det ett par saker som jag tar betalt för om du behöver hjälp med det:
» Om du önskar att jag lägger in designen - 2Okr (utöver det vinnande budet)
» Om du önskar att jag byter bilder i headern - 5Okr (utöver det vinnande budet)
» Om du önskar köpa bort min länk/signatur - 25kr (utöver det vinnande budet)

MINA DESIGNAUKTIONER
» Designauktion #1 - AVSLUTAD!
» Designauktion #2 - AVSLUTAD!
» Designauktion #3 - AVSLUTAD!
» Designauktion #4 - AVSLUTAD!
» Designauktion #5 - AVSLUTAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0