Caseapp



Bestämde mig just för att göra ett nytt iphoneskal och hittade sidan Caseapp.se där man kan göra skal med egna bilder, och sådant är ju alltid roligt tycker jag! Jag valde en bild på mig och min älskade pojkvän såklart (vill göra hur många som helst, men ville ha en högupplöst bild) från Bohus-Malmön, som jag tycker är somrig och fin. Väntar med spänning hur det här kommer bli!

Hela proceduren var himla enkel, man gick in på sidan, tryckte på Gör ditt iPhone skal och laddade upp min bild. Man kan sedan lägga till en text och/eller en bakgrund (så det behöver ju inte vara en bild), man väljer också vilken färg man vill ha på skalet (jag valde transparent) och gå vidare till betalning.

Gillar ju verkligen denna idé och det är lätt och smidigt. Ett personligt iphoneskal är ju också det roligaste. Kan vara en perfekt present till en kompis, mamma eller pappa. Jag hoppas definitivt att detta skal är användbart och snyggt. Bloggar självklart mer om det när jag fått det i handen!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men oj vad lustigt! Var inne där innan idag och mailade dem osv :o så skriver du om det nu, va tokigt haha :D

Svar: Haha vad kul! Sammanträffande ;p
sannas rum

2012-07-31 @ 00:10:50
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Karolina

oj missade lite: aa knasig var nog rätt ord haha;p ja har sett denna på några bloggar, får ta mig en kik!!:)

2012-07-31 @ 10:54:02
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Ditte

Tack för tipset! Skall prova! Har ju kommit i gång nu, sent om sider, men min iPhone.
Skall nog ha lilla Max, barnbarnet, som omslag.
Ha det bra!
Och !!! Så snygg din nya design är!! Du är verkligen super, duper, duktig.

Svar: De tär en mycket bra idé tycker jag (:Tack så mycket!
sannas rum

2012-07-31 @ 19:03:06
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0