AAAARRRGGFHFHHFHFHFHF

åååh jag blir så fucking jävla trött på blogg.se, what the hell is wrong with you?!
här sitter jag, håller på med designer, på min lediga dag, solen skiner och jag önskar ju självklart att jag var utomhus. Men jag skaaaa bli klar med minst tre stycken idag, kan inte låta folk vänta mer nu. Så jag sitter och håller på med en design, ska återställa inläggssidan... Då återställs istället framsidan. Alltså jag tror att jag antingen kommer börja gråta, eller slå sönder något fruktansvärt dyrt och värdefullt här snart. Får ta en promenad så att jag går av mig de här aggressionerna, och sedan är det bara att börja om. För klart ska det bli. HELVETE!




Innan blogg.se förstörde mitt liv för femtioelfte gången...

Kommentarer
Postat av: Linda

fy va surt, hoppas det ordnar sig så du får klart beställningarna... jag la in en beställning på en design för ngn dag sedan hoppas du har tid å lust för den trots att blogg.se inte vill vara på din sida nu! Kram L

2012-07-24 @ 16:44:11
URL: http://www.anglavakt.blogg.se
Postat av: Lucy Ewelyn ♥

Hoppas det löste sig för dig. HATAR NÄR SÅNT HÄNDER!!!!!

Svar: Tyvärr fick jag koda om allting, men nu är det färdigt i alla fall (:
sannas rum

2012-07-26 @ 11:38:55
URL: http://lucy-ewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0