detaljer


Älskar detaljer, och har fått nån grej för Chilli. Älskar deras grejer. Tycker de känns hyfsat unika (mer än IKEA i alla fall) och det är bra priser. Finns mycket där jag skulle kunna tänka mig hemma, förutsatt att vi målar om lite grann. Dessutom är jag otroligt sugen på fyrkantiga tallrikar! En kompis sa att det inte är bra för man får inte in dem i diskmaskinen, men det är ju ingen lyx som jag sitter inne på - så vi kör känner jag.

Det är så mycket saker jag känner att vi behöver för att vi ska få i ordning. Vi behöver främst gardiner och gardinstänger, prydnadssaker som är oss, filtar och kuddar till sofforna, lampor, och en klädhängare/krokar. Just nu hänger vi bara våra jackor på en såndär dörrhängare från IKEA och det är för mycket jackor och grejer som hänger där!
Måste säga att jag föll pladask för de tre "skulpturerna" som är överst i kollaget - deaf, blind & mute. Jag tycker de är supercoola. Vill jättegärna ha dem i sovrummet på en hylla. Eller i köket. Hur som haver - allt på kollaget kommer alltså från Chilli.

Skulpturer - 269kr/st, Ljusbollar - 99kr/st, Pläd - 199kr, Gardin - 199kr/längd, Ljusstake 1OOcm - 569kr, Klocka - 499kr, Bordslampa - 249kr, Fyrkantig tallrik - 39kr/st, Ljus - 49kr/st, Klädhängare - 199kr
Trackback
RSS 2.0