Ullared


Bilder från Ullaredsbloggen & google

Min kära vän Sanna sa en bra grej häromdagen; När alla tjejer flyttar hemifrån blir de kärringar. Och det stämmer ju delvis. Julkärring har jag garanterat blivit i alla fall... Och imorgon bär det av till Gekås med Bella & Tina. Som vi längtat efter detta, haha. Jag ska mest köpa inredning - såklart - och en massa disposable-grejer så som tvål, folie, pads osv. Bland annat ska jag se om jag kan hitta två stycken Bulbylampor till hallen (tveksamt om de finns dock, som en sann Ullaredsbloggen-följare så vet jag att de inte har bloggat om dem sedan i somras tyvärr), ljusstakar, några fina bordslampor, doftljus och nya gardiner. Ja, jag har nog blivit lite utav en kärring sedan jag flyttade hemifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0