Kravaller

Vilken dag! Ingen har väl missat upploppen i Göteborg? Orkar inte ens ge min åsikt egentligen, det enda jag vill säga och förmedla är att våld aldrig någonsin är okej. Inte i ett fungerande, demokratiskt samhälle. Vi har suttit hela dagen på jobbet och följt detta, sprungit ner i Nordstan för att kolla när upploppet flyttades dit. Kan inte förstå att det här handlar om människor som är lika små som mina småsyskon. Galet. Fruktansvärt hemskt gjort utav ansvariga för det satans Instgramkontot, men att bruka våld i gengäld är inte okej någonstans.

För att lätta upp stämningen tänker jag bjuda på en sjukt bra låt. Norlie & KKV - Nej.


Kommentarer
Postat av: Sophia- fotoblogg

sv: Ja superskönt verkligen! :D
Ja usch och fy, det där är ju hemskt det som har hänt i Göteborg.. Håller fullständigt med dig, våld är aldrig okej.

2012-12-19 @ 19:30:39
URL: http://byfiia.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Har oxå hört om det där, sjukt..
Himla bra låt det där!

SV: Tackar fina du :)

Svar: Helt sjukt verkligen!
sannas rum

2012-12-19 @ 23:17:53
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0