Klippa av sig håret



Snart ryker håååret!
 
Jag har bestämt mig för att jag ska klippa av mig håret. Jag har ju inte förstått konceptet med att ha långt och välvårdat hår... Jag sparar ut alldeles för länge, skiter i att klippa mig och får således väldigt ovårdat, stripigt och slitet hår. Eller meningen "skiter i att klippa mig" är inte helt sanningsenlig... Vissa människor lider ju till exempel av tandläkarskräck eller så är man rädd för sprutor. Jag är däremot rädd för frisörer. Det må se vackert ut på vissa bilder, men då har jag lagt ner tid på det, och stylingen sliter bara ännu mer! Därför ska jag klippa mig, så att håret går ungefär ner till bysten. Då ser det fräschare ut och är mycket lättare att hantera och vårda. I dagsläget tar det mig mellan 3O-45 minuter att borsta håret, vilket är väldigt irriterande. Så inom kort kommer jag har kortare hår, välvårdat och friskt sådant!

Kommentarer
Postat av: Sanna

WOW VILKA BRUDAR!!!

Svar: WIIHOOO :D
sannas rum

2012-12-12 @ 13:23:03
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Passar på att önska dig en finfin onsdag ^^,
Kramis!

[ snälla svara i min blogg, det är något fel på mitt login så jag kan inte se svaret om du trycker på "svara-knappen" :/ ]

Svar: Detsamma (:
sannas rum

2012-12-12 @ 13:27:40
URL: http://mooollys.se
Postat av: aliengirl- art is my life

Sådär lika långt hade jag för 2 år sen, men när jag var på semester i Öland, så klipptes håret bort hos en frisyr.
Och jag tycker jag ser mycket snyggare ut i kort! Jag har fortfarande kort, och trivs jättemycket i det. :)

Hoppas du kommer få den frissa du vill ha!

Svar: Jag har ju klippt av mig håret ett ex antal gånger, men föredrar långt. Nu tycker jag dock mest att det ser ovårdat och att jag ser tjock ut, haha. Men jag ska klippa ungefär 1dm, för det ser bättre ut (:
sannas rum

2012-12-12 @ 15:30:45
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: emma ~ sjufoto! ★

sv: tack så mycket! (:
Hoppas du blir nöjd med din nya frisyr!
kram

Svar: Det hoppas jag med (:
sannas rum

2012-12-12 @ 16:17:31
URL: http://sjufoto.blogg.se
Postat av: S

Det där med frisörbesök kan vara något läskigt. Men det blir säkert bra :)

2012-12-12 @ 18:51:41
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0