Förvaring





Just nu har vi tyvärr bara en Malmbyrå hemma hos oss. Jag hoppas att vi i alla fall innan februari (då har det både vart jul och jag har fyllt 22 år = förhoppningsvis några presentkort på Ikea) kan ha varsin. Det är lite klurigt när man bor med en kille, man vill att det ska vara unisex, samtidigt som man vill ha det på sitt sätt. Jag kan visa Roberto en massa fin inredningsinspiration och han grymtar "Det där är för tjejigt, så kan vi inte ha det!". Man blir lite nere, det ska jag inte sticka under stol med. Men samtidigt så får jag igenom en hel del också. Han får visserligen det mesta, kan jag tycka, haha. Som i vårt vardagsrum där i princip allt går i mörka färger förutom väggarna. Han tycker att om vi har vit inredning så kommer allt bli vitt på grund av att färgen på väggarna är det... Jag ska minsann ha en vit bokhylla ändå, och det verkar som att jag har fått igenom det.

Hur som haver, när vi väl införskaffar en Malmbyrå till så kan vi ha varsin. Då kan jag få ställa vad jag vill på min utan att få dåligt samvete över att det blir för tjejigt. Tills dess har jag i alla fall valt att ställa dessa grejer på den; tavlor med motiv från Lagerhaus, ramar från Ikea, lapphållare från TIGER, silvrig burk från Indiska & min förvaringsbox från Lagerhaus.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Håller helt med dig. Fina burkar är oumbärliga.
Kanske kan ni så länge dela av byrån? (Fniss...)
Men du skallse att ni efter jul kan köpa en Malmbyrå till. förstår att det behövs.
Och den vita bokhyllan du tänkt dig kommer nog att passa bra.

2012-12-04 @ 11:06:21
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Martina

Åh haha vad gulligt, men jobbigt samtidigt! Ni löser det nog!

Svar: Haha man får vara lite sneaky och arbeta in sina egna idéer i den andres huvud (;
sannas rum

2012-12-07 @ 23:11:18
URL: http://martinalindens.blogspot.com
Postat av: Nicole

Vad fint du gjort..älskar silver :)

2012-12-08 @ 10:49:28
URL: http://xoxonicole.com
Postat av: B R O W N S U G A R

Ååh så fint!

2012-12-08 @ 21:10:38
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0