Chanel





Precis målat mina naglar i färgen Black Pearl från Chanel. Mitt absoluta favoritmärke när det kommer till nagellack. Ska faktiskt ta och rensa ut alla andra nagellack och bara behålla de från OPI, Deborah Lippmann & Chanel. Det blir ju bra sedan också när jag ska köpa lådinsatsen från IKEA, har ingen lust att ha kvar alla sega gamla nagellack från Viva La Diva och H&M. Jag samlade ju på nagellack när jag började gymnasiet, då hade jag nämligen olika färger varenda dag, det var en del i min Dagens Outfit, när jag bloggade på devote.

Jaja, nu är det julafton om 13 minuter, är så exalterad att jag kan dö. Uppesittarkvällen med Bingolotto blev återigen en besvikelse, men någon gång de kommande åren kanske man kan få vinna? Vi har nämligen bestämt att göra uppesittarkvällen till en tradition, bland många andra planerade, framtida traditioner. GOD JUL PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Loreli

Fint lack, mörkt och kallt.
Apropå spel, synd för förlusten. Hade samma otur ikväll jag också med min kosing lott...

Svar: Ja det blir ju tyvärr så med lotterna ;P hihi. Ja det är ett mörkt pärlemolack, gillar det mkt :)
sannas rum

2012-12-23 @ 23:57:45
URL: http://loreli.se
Postat av: Therese Björkman

GOD JUL ! ♡

Svar: Åh detsamma :)
sannas rum

2012-12-24 @ 01:50:20
URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/
Postat av: Ditte

God Jul, Sanna! Och tack för all härlig inspiration spm jag fått ta del av via din blogg.
Trist att du inte vann på Bingolotto, det hade jag verkligen unnat dig.
Njut nu och ha det allra bäst!

Svar: Åh detsamma Ditte :)
sannas rum

2012-12-24 @ 05:31:48
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0