Sun screen



Förra året köpte jag mig ett par Ray Ban Aviator, som jag praktiskt taget har bott i sedan dess. Nu är jag dock sugen på att ha ett par att byta med, och kan inte undgå annat än att kolla runt lite. Har bestämt mig för att det antingen blir ett par från Marc by Marc Jacobs eller ett par från Gucci. Vem vill inte unna sig något sådant? När jag köpte mina Ray Bans kändes det nästan som att vara på smekmånad. Att det sved i plånboken bekom mig aldrig, det var ju helt fantastiskt varje gång man fick ta på sig dem.

Hur som helst; ett par nya! Hittade en sida där man kunde köpa fina, billiga glasögon till ett rabatterat pris, vilket passar mig utmärkt. Ju mindre det svider till i plånboken desto bättre mår ju jag! Och med ett par nya glasses är det ännu bättre. Jag är supersugen på ett par av de ovan. Högst upp på listan står nog de svarta från Gucci, men även de bruna från Marc by Marc Jacobs är också ett par favoriter. Vilka tycker ni att jag ska välja?

Kommentarer
Postat av: T.Lilja

De är fina båda två! Jag är dock väldigt svag för Marc Jacobs. Jag la upp massor av hans klockor för ett tag sedan (rubrik - Klockor)... Tyvärr har jag inte köpt någon än :(

Svar: Älskar Marc, har hittat flera fina. Nu är jag dock lite sugen på att välja ett par á la Greta Garbo istället, har ju redan ett par pilot, och dessa är lite pilotiga ;D men vi får se. Ska kolla in klockorna. Har en från Gant och är sämst på att använda den, så känns ovärt att köpa ytterligare en ;P haha.
sannas rum

2012-08-11 @ 23:13:13
URL: http://inspiredbylilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0