LINKS London

Fick en present av min gudmor, eller två egentligen; berlocker till mitt LINKS London armband. Det är ett jättefint armband som påminner om Thomas Sabo - man samlar berlocker. Sedan är utförandet helt annorlunda. Tror priserna skiljer också. Menmen, jag fick i alla fall ett "S" och en delfin. Så nu har jag dem, ett rosa hjärta, en handväska, en röd paj (tror jag?) och en sko. Det ser jättefint ut, armbandet med alla berlocker. Är himla nöjd! Vad jag vet finns inga återförsäljare i Sverige, men en hel del i London och i många andra länder. Så har du vägarna förbi kan du alltid kolla, tror det finns en butik vid Piccadilly Circus.




Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

vilket fint!! Hur har helgen varit?

Svar: Den har varit bra (: Din då?
sannas rum

2012-08-12 @ 18:11:02
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Ditte

Jättesnyggt!

2012-08-13 @ 18:20:59
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0