Freitag

Tumblr_lmqzzircgi1qzbagvo1_r1_500_largeTumblr_lngbuolzn21qgaxygo1_500_large

we heart it


Så var det fredag igen, tiden bara flyger förbi. Är det för att jag har roligt mån tro? Nackdelen är ju bara att även helgen gör det - flyger förbi alltså - så det är ju måndag innan jag hunnit säga Superhärligfraggelistighäxlikhalledosen. Men nu ska jag njuta av att det är fredag istället. Jag har inget planerat för kvällen så jag tänkte spendera den med mina älskade bloggdesigner, några avsnitt ur The Apprentice UK (rekommenderas starkt, sjukt bra program vi brukade se på i London, Katy, Daniel och jag, men som vi nu börjat kolla på hemma), och kanske några ur Criminal Minds också. Imorgon ska vi fira Camilla som fyller 21 på söndag. Middag i Lerum och troligtvis en utgång på det. Ska hem och betala alla räkningar först och sedan ta beslut om den där utgången, haha. Det är inte alltid kul att vara vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0