Äntligen funkar det!

PROVADE KODMALLARNA HÄR PÅ MORGONEN och det fuuuunkar. Lycka.
Idag blir bloggdesignsöndag, har jobbat hårt med designerna sedan i fredags. Och apropå fredagen - jag mår bättre nu, all ilska, irritation, ledsenhet osv fick jag ur mig till slut. Var helt mörbultad och utmattad kan jag säga. However, bloggdesignsöndag och jag ser fram emot att sitta med det hela dagen. Har saknat att koda, pilla i Photoshop och allt sådant. Åh, det ska bli toppenmysigt. Haha, vilken tönt jag är...

Igår var vi och firade Jocke som fyllde trettio år med massor av god mat (åt tills jag knappt kunde stå upp), fantastiskt sällskap och rolig musik. Partytält är verkligen underskattat! Jag hade en jättetrevlig kväll, synd att min IBS satte käppar i hjulet och tvingade oss att gå hem vid elva-snåret, men då hade vi varit där i åtta timmar och var ganska trötta, haha.

För övrigt har jag polisanmält dig/er som ringer mig med dolt nummer flera gånger om dagen/natten. Bara så att du/ni är medvetna om det.


Kommentarer
Postat av: Jeanette♥

Hoppas du får en skön slapparsöndag nu då:)

Svar: den blev riktigt bra, hann med att göra klart två stycken (:
sannas rum

2012-08-19 @ 12:38:10
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Ida

Gud vilken fin blogg du har! Grymr duktig på bloggdesign och allt det handlar om. Tänkte höra med dig vad det textsnittet du har i rubriken heter? Riktigt fint! Kram Ida

Svar: Det är Garamond (: Taack!
sannas rum

2012-08-19 @ 20:22:08
URL: http://starsangel.blogg.se/idastest/
Postat av: Ditte

Skönt att det funkar för dig att jobba vidare med bloggdesigner.
Och kul med fest! Oh, minns när jag fyllde 30 och bodde i N.Y. och blivit bestulen på pengarna som jag och min blivande man skulle slå runt för. ( Present av mina föräldrar) Det var vår landlady´s f-d. man som stulet pengarna. TRIST! Men vi firade lite enklare och det gick bra det också.....
Kramar till dig!

Svar: Nej fy vad tråkigt! Man blir alltid lika chockad på något sätt, man vill ju inte tro illa om folk. Vi hade också det ganska enkelt, men maten var riktig festmat och det var väldigt trevligt (: Ett enkelt party är ofta de bästa, kan jag tycka!
sannas rum

2012-08-19 @ 21:23:37
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0