We are the summer

Gårkvällen var en succé, det var smockat med folk! Superhärligt och roligt. Jag gick dock hem vid kvart i ett, och trots det är jag helt död idag. Dock, mina små vänner, är jag inte bakfull {HEJA MIG!}. Det blev lite bubbel på förfesten, sedan fick vi en falska champagne till vårt bord på Corran och därefter tog jag en cosmo. Måste rekommendera deras Cosmopolitans, de är hur goda som helst! Träffade massa härliga människor, satt med mina fina tjejer och njöt av att det snart är sommar. Missade du det? Äsch - det gör inget; nästa onsdag kör vi igen!







Foto: Jonatan Jungebrant

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vad roligt att det blev lyckat! Du blev säkert jättesnygg i den "outfit".

Ha de´!

2012-04-26 @ 22:27:14
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0