Tradera!



Äntligen har jag fått ut lite grejer på Tradera. Bestämde mig efter många om och men att sälja min klocka från Guess då jag köpte en ny från GANT år 2O1O {när jag trodde att jag hade slarvat bort den tidigare} . Känns onödigt att ha två stycken, som dessutom är väldigt lika varandra. Annonsen kan ni hitta här. Sedan la jag också ut en av mina Ralph Lauren skjortor, för jag har inte mindre än tre stycken i samma stuk. Två stycken exakt likadana {hur det har hänt vet jag inte...} och en lite mer tjejig, som jag egentligen också vill sälja. Får väl se. Hur som helst - en rosarandig. klassisk skjorta från Ralph Lauren med utropspriset 2O kr {!!!!!!!}, köpt i USA. Den annonsen hittar du här. Garanterar självklart att båda objekten är äkta vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0