Stressigaste dagen i hela mitt liv?

OMG. Andas in, andas ut. Jag har haft en mardrömsdag på jobbet - så sjukt mycket att göra. Eller inte mardröm, bara stressig. Jag har i alla fall fått gjort allt jag skulle. Så när jag kommer hem blir det till att välförtjänt slänga sig i soffan i ett par minuter. Imorgon är jag ledig {fint att sossarna gjorde något rätt här i världen och införde en Bank Holiday!} och då ska vi ta det lugnt, tvätta och få finbesök från Robertos syster med pojkvän. Mys mys, jag ska göra en tacobuffé, tänkte jag. Martinas tacomojja {man tar en panna, lägger philadelphiaost i botten, sedan salsa och sist majs och dippar sedan nachochips - yummy!}, lite nachos i ugnen med salsa och ost - ni förstår grejen.

Hade i alla fall tur att en elev kom in imorse med galet mycket frukt. Jag gjorde mig en god frukost - kesella, lite fun light {Wild Strawberry & Watermelon}, plommon och någon annan mystisk men god frukt. Mums! Inte nog med det kom en elev in nu som läst en kurs i massage, hon tvingade ner mig på en stol och det kändes som att jag hade hamnat i Shanghai eller Thailand igen - det var såååå skönt! Nu ska jag snart hem, ska bara vänta på en elev som ska komma in och betala lite grann. Längtar efter min fina älskling.


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh vad god maten lät :D

2012-05-01 @ 15:38:19
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0