Snöslask

Vilken otur vi har haft idag. Roberto ville gå till Jabbs event vid Globen, men när vi kom dit var det kö ända bort till horisonten. Vi hade inte en chans att komma in. Så stackars älsklingen fick följa med mig i jakt på nya skor istället, för i detta förbannade snöblask som intagit huvudstaden släppte sulan i mina gamla favoriter och jag hade en isvak som mina stackars små fossingar motvilligt fick bada i. Hittade ett par på DinSko, så nu är jag som ny igen. Har varit hemma en stund och nu sitter jag på tunnelbanan mot St Eriksplan där jag ska träffa SOPHIA OCH PETRA. Kan inte förklara min glädje här, ska bli såååååå kul att träffa dem. Ikväll blir det utgång, lutar åt nåt 5-ställe på Stureplan, men vi får se. Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mira

Fin blogg! Allt bra med dig? :)

2012-04-14 @ 18:12:21
URL: http://mhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0