Ikon M

Hittade en underbar webshop för designermöbler till reducerat pris. Jag känner igen många av produkterna på sidan då min värdfamilj i London hade många av dem {någon var en replika, men några var äkta}. Jag gillar verkligen dessa snygga möbler, tyvärr har jag inget kapital att köpa allt jag vill ha, och just nu är väl inte stilen hemma densamma som den på sidan. Å andra sidan är den stilen verkligen något jag vill ha i framtida bostad {hus eller bostadsrätt - vart man nu hamnar!}. Jag gillar i alla fall kopphängaren väldigt mycket, om man har ett par riktigt snygga koppar att hänga där. Vad tycker ni? Jag gillar också lampan ↓ {för jag är ju helt besatt av lampor, som ni vet!} och jag gillar också soffbordet. Eller jag gillar allt! Sidan har massor av snygga grejer; och som sagt till bättre priser än originalpriser, jag kan lätt tänka mig att handla där om jag får mer pengar på kontot.


Trackback
RSS 2.0