Chanel

Som jag har skrivit tidigare så är det här en av mina favoritmascaror, men ofta är den lite för dyr för att min plånbok ska öppna sig och ge mig pengar att betala den med. Men nu hade jag tur - mamsen var i Vengen och åkte skidor med min gudmor, och på taxfreen fick hon med sig denna till mig. Det är helt klart den bästa mascaran jag någonsin provat, slår Lancôme med hästlängder, har jag insett. Hur som helst; den heter Chanel Inimitable Intense Mascara #1O Noir och har cirkapriset 39O kronor och finns att köpa på Kicks.
Denna mascara är lagom kletig, blir inte lika tjock och klumpig som andra blir, och den särar fransarna perfekt. Den sitter hela dagen och är väldigt lätt att få bort med bara vatten. Den finns självklart som vattenfast också, men jag har en grej mot det och hatar när det är svårt att få bort, så därför älskar jag denna. Chanel har utvecklat denna mascara och fokuserat på att få till en dramatisk men naturlig look, utan klumpar och utan att den fjällar ner på kinden.




pics - moí

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0