Byrå & svullna ögon

Efter gårdagens katastrof till tisdag {tisdagar måste vara veckans sämsta dag...} så sitter jag återigen på jobbet. Idag med svullna ögon. Märkte det inte förrän jag skulle sminka mig och insåg att mina ögonlock var i lite Michelin-stuk. Bara en liten vindpust kommer få dem att tåras idag. Bara att sitta här och stirra in i skärmen gör att det börjar bli knas. Jaja, snart får jag komma hem och då är min älskling hemma också {han har varit lite viktig och varit i Stockholm sen igår - igen - för att gå på Guldägget på Radisson Blu Waterfront} så det ska bli skönt. Inte nog med att jag har svullna ögon så glömde jag självklart min mat hemma. Vilket inte var planen; det var ju tur att plånboken fick hänga med idag i alla fall så att jag kan köpa lite mat. Jag har i alla fall kommit långt med byrån - en positiv sak! Behöver bara måla ett lager ikväll {hoppas jag} och sedan är det klart.

Idag fyller min pappa och min farmor år Vill egentligen åka och lägga en blomma på hennes grav, men då kommer jag inte vara hemma förrän vid 1O ikväll. Hoppas det är okej med dig, farmor? Jag tänker på dig i alla fall. Och pappsen, du får din fina present senare {ihop med den försenade julklappen kanske?} hihi. Grattis till dig, världens bästa pappa!



we it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0