Blue glitter

Valde som sagt en lite mer vågad färg när jag gjorde nya naglar hos Julia i måndags. Körde på silverglitter både första och andra gången och nu ville jag ha en färg istället. Så jag körde på en blå färg. Jag trodde det skulle bli mörkare, men det blev otroligt bra som det blev. Och det som är fördelen med dessa naglar är att om jag nu tröttnar {för det kan man lätt göra när de har sett likadana ut i typ 3 veckor, och definitivt när man har en specifik färg} så kan jag bara måla över med ett fint nagellack. Kan ju säga att numera är det i princip mina egna naglar vi bygger på; inga tippar här inte. I och med att jag var duktig den här gången och inte slet av dem, utan var jätteduktig med att fila ner dem så att de inte skulle gå av, så har mina naglar växt jättemycket, de växer jättemycket när man skyddar dem! Nej, men som vanligt är jag fantastiskt nöjd! :'}





pics - moí

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint!

2012-04-05 @ 12:15:37
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karoline

Så fint det var! Jeg pleier å gjøre det samme bare med sølvglitter :-D Det er ganskelig stilig!

2012-04-07 @ 13:33:56
URL: http://karoline.femelle.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0