a little bit too hasty

Justeja - vi har ju inget modem ännu så inget internet hemma riktigt ännu. Men förhoppningsvis kommer det i helgen. Det ska bli en lugn helg, har absolut ingenting planerat, så om internet har löst sig så blir det till att stänga in sig, göra bloggdesigner, kolla ikapp serier och bara vara med mig själv. Känns som att det behövs.



I wanna know, was I the one, or just the chick on the side
I gave it all, broke down my walls, you dare say I didn't try
But you won't stop, stop telling me what, what you think I want to know
I'm ejecting the sight of you, deleting the thought of you,
record this, and watch me go.

Kommentarer
Postat av: Minchiiii J

ja men det spelar väl ingen roll om han är svensk som skriver låtarna? Det sägs att det är judarna som ligger bakom Illuminati. Att de var de som gjorde så ett flygplan åkte in i world trade center 11 september. Och sen skyllde på muslimerna eftersom att de vill göra sig av med muslimerna som håller på bli en av världens störta religion. Allt fler och fler konverterar ju till islam nu för tiden.



Dessuom när det kommer till låtarna, tänkt på alla tecken de faktiskt gör i låtarna? "allsende ögat" (göra en fyrkant och ha ögat där) Sen 666 tecknet? Eller satanist tecknen?



sen i sista tiden så har det dykt upp väldigt många trekanter i deras musikvideos.



Jag skulle kunna fortsätta sjukt länge och babbla på, haha.. De manipulerar oss sjukt mycket. Värsta hemskt...:S KOlla i filmer också.. där ere sjukt mycket mycket tecken överallt!! :/

2011-09-01 @ 14:16:00
URL: http://emina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Skulle bara önska dig en jättebra dag! (Jag fyller år idag, thihi!)

kram! :)

2011-09-01 @ 14:16:49
URL: http://ajeppesen.blogg.se/
Postat av: Minchiiii J

Hur förklarar du då nar man spelar vissa låtar baklänges och får fram värsta hemska budskapen då?



Men alla vet uj att det är judar som styr USAs hemliga stat. Och ja, det finns en hemlig stat. Och när jag menar med att manipulera oss, så menar jag inte att man ska gå med i deras sekt utan att de tex får oss att spendera pengar och göra precis som de vill. Keisha är ett bra exempel där då hennes musikvideo visar klart och tydligt att allt verkar handla om bara pengar, pengar och pengar.



När det kommer till WTC, tror du det var en terrorattack alltså? Terrorister? Muslimer? som gjorde detta? Finns dessutom bevis att WTC sprängdes inte för att ett flygplan åkte in i byggnaden, utan att det var någon som placerat bomber längst ner, och att de skedde på de sättet.



Finns massvis med dokumentärer där det är bevisat att det som hände var just för att det var bomber placerade i byggnaden, och det var vääääl planerat.



JFK mordet? Han var ju en del av Illuminati skulle jag kunna tro. Sett han gjort satanist tecken i vissa klipp. Hur seriös president är man inte då?



De som väljer att konvertera till Islam är ju de som inser att Islam är ingen farlig religion som alla påstår. Det ligger kärlek bakom varenda tanke, bara det att länder som iran tex har en helt annan mentalitet och kultur. Och därför tror alla att alla muslimer är såna.



När det kommer till palestina israel konflikten? vad säger du där då? Palestina folket hade sitt land och efter Adolfhittler så började judar evakueras och väldigt många flydde till just palestina. Sen nu försöker judarna ta över palestina och påstår det är deras land(israel). Och de lyckas grymt bra eftersom USA backar upp judarna i israel(palestina alltså) eftersom USAs hemliga stat består mestadels av judar.



Finns så grymt mycket att diskutera om detta, frågan är bara vad som är sant och vad som är falskt. Sen har vi alla olika uppfattningar.



Jag vet att jag är Anti Illuminati i alla fall. Haha..

2011-09-01 @ 14:59:02
URL: http://emina.blogg.se/
Postat av: Minchiiii J

Att Usama Bin Ladin, tog på sig vissa saker var ju för USA betalade honom. Jag tror att USA samarbetade väldigt mycket med Usama Bin Ladin, erbjöd honom vapen och pengar. Nu sägs det att Usama Bin Laden är död, men varför får vi inte se bild på det då?



Man ska aldrig tro på vad som sägs på TV, för vi blir bara manipulerade. Vi får höra det vi vill höra samt de median vill få oss att tro på.



Jag tror också att många använder sig av satanistiska grejen och tecken men de ser inte allvaret i det. De tror bara det är en hårdrocksgrej, som nu verkar kommit in i popvärlden. Det jag funderat över är om Rihanna, Lady Gaga och dessa kändisar gör dessa tecken och sånt bara för att få uppmärksamhet? Eller?



Angående WTC, så finns det dokumentär där de berättar att det var inte flygplanet som orsakade att det rasade. Men nu har jag ingen aning vad dokumentären heter men går väl att googla fram :)



Du har helt rätt när det kommer till Palestina, men grejen är det ju att under 2 världskriget så flydde judarna och palestina var en av de länder som hjälpte och tog emot flyktingar.



Efter att judarna hade fått grönt ljus från Amerika och vissa länder i Europa då hade de utropat att landet nu heter israel.



Amerika gav grönt ljus för att Judarna var som styrde Amerika delvis. Dessa andra länder som gett grönt ljus gav grönt ljus för de var som ett "förlåt" för vad judarna gick igenom i andra världskriget. Men som sagt det var ju grymt fel. Känns så dumt för palestina var ett land med muslimer och sen kan man köra med dem hur som helst.



Sen när det kommer till vilken religion kom när och varför. så kom ju islam sist eftersom profeten Muhammed skulle skapa en bättre religion åt folket där det inte fanns bråk om vilken religion var bättre än de andra. Eftersom judarna och kristna bråkade/krigade om vilken religion var bäst.

Det lärde jag mig i skolan i alla fall :P



Förstår bara inte varför man hackar ner på muslimer, mina föräldrar har lärt mig att jag ska respektera alla religioner, för det står i Koranen. Kristna/judar bränner en bibel, och när jag hade fått en bibel från jehovas vittnen så tänkte jag slänga den, men pappa ville inte jag skulle göra det. För jag hade inte tyckt om om någon slänger Koranen. Så han bad mig att lämna den till skolan för de kan ha nytta av den eller gå till kyrkan och lämna den där.



Islam handlar om att respektera människor och vara godhjärtad.



Underbar religion enligt mig :)



Jag gillar att diskutera sånt här, sen behöver det faktiskt inte betyda att jag har rätt. Man tror helt enkelt på de man vill tro på. Men det känns som att det finns svaga kopplingar på något sätt.



Tack för du är villig att diskutera sånt här med mig, tycker det är riktigt trevligt sånt här :)

2011-09-01 @ 16:06:16
URL: http://emina.blogg.se/
Postat av: Minchiiii J

http://www.cuttingedge.org/News/n1753.cfm



new world order, vad tycker du om denna faktan?



tror du på detta?

2011-09-01 @ 16:09:13
URL: http://emina.blogg.se/
Postat av: Frida- studentliv i Karlstad

åh, älskar de nya låtarna ;)

2011-09-01 @ 17:21:51
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/
Postat av: L J E M T F E L T ♥

sv: ja den är supermysig! 299 tror jag att jag betala också så det var inte så farligt! Finns även i korall och grå ;)

2011-09-01 @ 22:12:17
URL: http://ljemtfelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinn ett valfritt iphone skal!

Gå in på: www.hejerfeysal.blogg.se

Och se andra inlägget :)

Kram!

2011-09-02 @ 15:44:37
Postat av: kristin

vilken kamera använder du ? :)

2011-09-02 @ 23:34:32
URL: http://kristinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0