Jag lever!

Hej hörrni! ❤
Det är inte så att jag har gått och råkat ut för något otäckt, utan det har helt enkelt bara varit andra saker som har prioriterats den senaste veckan. Vill bli klar med bloggdesignerna, men det tar otroligt mycket tid, mer än vad jag brukar räkna med, så därför har jag helt enkelt inte hunnit blogga. På min lediga tid { dvs. när jag har valt att ta en paus från allt designande åt andra } så har jag pillat med den där förändringen jag pratade om, så den är på g! Jag har flyttat omkring inlägg, designat en helt ny layout och förberett inlägg. Sedan har jag ju umgåtts lite med min familj, varit på en fest hos Martina och spenderat lite tid med den jag tycker om. Hihi. Också har jag grovstädat hela lägenheten; flyttat omkring alla möbler, dammsugit, torkat av lister och element, dammat, tvättat golven... Ja, ni kanske förstår att bloggen inte fått så mycket utrymme. Nu har jag dock planerat min tid i iCal, så att jag verkligen ska bli effektiv med designerna. Då vet jag ju exakt hur länge jag ska jobba med dem varje dag, och då kommer det bli lättare att ta sig tid och göra det!

Trackback
RSS 2.0