felmeddelande

Tänkte bara snabbt säga att igår verkade det inte som att min mail fungerade ([email protected] och [email protected]) för jag upptäckte idag att jag fått femhundratusen, det är i alla fall så det känns, Mail Delivery Status Failed eller vad det nu heter... Så ja, nu vet ni det!

Snart är det helg, och jag inviger helgen med att gå ut med min fina kille. Vet inte riktigt vad vi ska göra, bio eller middag eller något annat mysigt. Så nu vet ni det också, hihi! Imorgon blir det bokmässan, och kanske träffa Lisa på kvällen. Söndag är inget planerat, så då blir det bloggdesigner för fulla muggar.

MEN!!! så fort jag kommer hem ska jag göra videon jag lovade er förra veckan, men i och med att det har varit en massa personliga problem i veckan har jag inte prioriterat det, och ni har säkert märkt att de flesta inläggen har varit tidsinställda.
Var tvungen att jobba över, så kom hem för en liten stund sedan, så tyvärr hinner jag inte med videon ikväll, men ska försöka publicera den under helgen!
Trackback
RSS 2.0