women



Nu ska ni får en fin liten lista med världens bästa kvinnor, enligt mig.

Nicole Scherzinger Maken till snyggare människa får man ju leta efter. Herrejesus Kristus vad snygg hon är. Och inte nog med det - så ska hon sjunga bra också! Avundsjukan är ganska så närvarande, men istället för att hata henne så älskar jag henne och allt hon gör. Hon är liksom så snygg så att jag själv på något sätt känner mig lite snygg. Hon utstrålar en form av säkerhet som man bara kan önska sig av tomten, för det är nog inget man kan träna upp.

Leighton Meester Hon kan sjunga, hon kan spela teater, hon är snygg och bara... GOSH - vem skulle inte vill vara Leighton? Jag skulle inte tacka nej i alla fall. Till en början när Gossip Girl sändes var jag halvt besatt av Blake Lively, men jag hatar hennes karaktär Serena van der Woodsen så himla mycket (här sammanfattar Parisa Amiri väldigt bra varför!) så nu har jag gått över till att älska Blair/Leighton istället. Men Leighton i alla fall - älskar hennes röst (främst när hon pratar) och hon är bara så otroligt cool!

Min Mamma Ja, jag tycker ju att min mamma är världens bästa kvinna! Såklart. Hon är stark, hon är snäll, omtänksam och vill alltid mitt bästa. Nu när vi inte bor ihop längre är vår relation starkare än någonsin, och jag älskar verkligen min mamma helhjärtat! Hon kunde inte varit bättre, och jag kunde inte haft en bättre mamma. Hon finns alltid där för mig och ställer alltid upp!

Maud Olofsson De flesta vet att jag är lite besatt av MAOD (som jag så fint kallar henne), ibland tänker jag att hon kan vara min extramormor. Främst för att hon är lite lik min egna mormor, och därmed så får jag lite kärlekskänslor när jag ser Maod. Hon är en riktig powerwoman, så jäkla cool och stark och ah... jag blir lite stridslysten bara av att tänka på hur bra hon är; nu ska jag ut och kriga med allt och alla som jag inte delar åsikt med. Maod for president.
Trackback
RSS 2.0