things I love



Efter förrförra veckans lista om saker jag hatar tänkte jag - äsch, det får väl bli en älsklings-lista också. Så here we go, fredagslistan idag är om saker jag älskar! Går inte veckan väldigt fort by the way? Känns som det var igår jag gjorde förra veckans lista. Å andra sidan har jag ju varit sämst på att blogga sen förra fredagen...

KATTER
Japp, jag är obsessed. Jag är en kattälskare. En såndär person som antagligen kommer ha femhundratusen katter i en alldeles för liten lägenhet. Neee, jag kommer aldrig ha en katt för att de personerna jag vill dela boende med inte kan tänka sig att rucka på den lilla detaljen... Nej, skämt åsido, men ingen vill ha en katt med mig, så det har varit många sömnlösa nätter där tårarna har runnit. Det är liksom min dröm. En liten kisse...

CITRONTE
Min kärlek till citronte tog sin början för ett par år sedan då jag helt enkelt upptäckte Liptons Lemon Tea. Nu dricker jag i alla fall tre koppar om dagen, då jag har bett chefen att alltid ha ett litet lager med detta te på kontoret, så att jag inte avlider i tjänsten.

MAT
Ungefär tre timmar om dagen pratar jag om mat. Ungefär 12 timmar om dagen tänker jag på mat. Jag tänker på vad jag är sugen på, vad jag ska laga, vad jag har till matlåda, vad jag behöver handla, googlar recept. Jag är tjock på insidan kan man säga, jag är ju inte överviktig så utan mest överviktig i sinnet, haha.

SHOPPING
Jag kan inte riktigt acceptera att vissa människor inte gillar att shoppa. Klart det är tråkigt att plånboken blir smalare, men man blir ju rikare på andra saker. När jag mår dåligt kan jag gå in i en matbutik och gå loss, det är inte riktigt shopping så, men när jag är ledsen så blir jag alltid gladare om jag får köpa lite grejer! Inte så ekonomiskt, men så mår jag inte dåligt jätteofta heller.

MAUD OLOFSSON
Det vet ni ju redan, att jag älskar Maod. Men ah, jag älskar ju henne så hon måste vara med på listan!

ATT GE
Är inte det det bästa som finns? Att se någon öppna ett paket som man har köpt till dem. Åh, jag älskar det. Nästan så att jag vill ge bort allt jag har för att få se hur glada alla blir av det. Okej, nej det vill jag kanske inte, men jag tycker om att ge bort saker, göra andra människor glada. Det är nog det jag älskar mest.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack!



Håller med, det är underbart att ge bort julklappar och presenter :)

2011-10-21 @ 10:39:42
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Anna

SV: Ja total lycka är det , inte för att jag riktigt fattar macen än. Men gud vilket skönt tangentbord de har för fingrarna. Och sen att när man ska ladda datorn så åker/dras laddaren in ±±± :)



Usch fettig i håret vill man ju inte bli. Kanske inte just de produkterna passa ditt hår ? Jag ska iaf testa , ska bli spännande. Sen får jag ju se om det är något för mig eller inte.

2011-10-21 @ 11:52:47
URL: http://www.annasrum.se
Postat av: ANNE

MAAAAT <3 :D

2011-10-21 @ 14:42:43
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Isabell

Jag är också beroende av citrontéet från lipton! Det finns på jobbet och jag är den enda som dricker av det, haha ;D

2011-10-21 @ 22:38:26
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0