projektpaus



WEHEARTIT.COM


Nu har det blivit lite mycket av projektet för att jag ska orka med, trillar in massor med mail, men jag har redan valt ut ett par tjejer som jag tror passar. Å andra sidan så är det som Roberto säger; det faller ofta bort någon och tillkommer någon när man försöker skapa något, så ja, men så som det är nu så har jag 5-6 stycken som jag har kontakt med, som jag tror ska kunna hjälpa mig och som har bra idéer!

Men! Idag blir det inget jobb med min idé, det var alldeles för mycket igår, jag skrev en marknadsplan på tre sidor, kollade på investment-bolag, layout, logotype etc. Jag orkar inte idag, utan ska fokusera lite mer på att planera London-resan med Martina, kanske träffa min kärlek (som förhoppningsvis kommer hem från Stockholm idag, hoppas hoppas hoppas!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0