plumping lip glaze



Det är inte så att jag har jättesmala läppar och behöver en lip plumper, men jag har alltid känt att jag har velat prova. Så när jag beställde hem lite grejer från e.l.f (ni ska få se ikväll!) kunde jag inte låta bli att ta en av deras Plumping Lip Glaze. Så därför får ni en liten recension här!

Det var en fin färg, även om jag trodde den skulle vara lite orange, men snarare var rosa. Dock är ju jag en person som, om jag använder läppglans, föredrar genomskinligt. När jag var yngre var jag en lipgloss junkie, som hade läppglans hela tiden, jag vet att i ettan så hånade kompisar mig för att jag jämt tog fram min tub. Jaja, hur som helst.
DEN FUNKAR INTE. Nej, den funkar tyvärr inte. Det pirrar lite i läpparna, men det händer ingenting med mina i alla fall. Å andra sidan kanske det syns mer om man har smalare läppar? Jag vet inte, men det hände i alla fall ingenting för mig. Jag har dock bestämt mig för att köpa en dyrare version och se vad som händer om jag lägger på det, haha. Så summa summarum - Peach är inte orange utan lite mer rosa, dock fin färg, men plumpar inte läpparna.
Trackback
RSS 2.0