Min tvilling: Molly Pettersson Hammar



Såhär var det; Molly och jag separerades vid födseln, jag har bott med vår mamma i hela mitt liv och hon har bott med sin pappa. Vi har aldrig träffats, men när det uppdagades att Molly hade gått vidare i Idol så bestämde våra föräldrar att de var tvungna att berätta för oss att den andre fanns... Vi har fortfarande inte träffats i och med att Molly har Idol och sådär.

NEEEEEEEEEEE!!!
Haha, jag har fått kommentarer på twitter och på bloggen om att jag och Molly Pettersson Hammar från Idol är väldigt lika. Jag håller inte riktigt med själv, på vissa bilder kan vissa drag likna, men vi är absolut inte lika! Så ah, jag är medveten om att ni tycker det nu, och det är lite roligt att ni kommer in och kommenterar det, men Molly är inte min hemliga tvilling, hihi.
Trackback
RSS 2.0